فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

جزئیات دوره آموزشی شماره: 106 جلوه های ویژه و کامپوزیت
مدرس: حمید ابراهیم نیا
نوع دوره: آموزش کلاسی
ظرفیت کلاس: 6
زمان برگزاری: دوشنبه ها ساعت 14-17
مهلت ثبت نام: 1394/08/29
شهریه: 980,000  تومان
توضيحات:
به منظور افزایش سطح کیفی کلاس ها و مفیدتر بودن فضای تدریس، خانه هنر خیام کلاس حضوری «ساخت جلوه های ویژه و کامپوزیت» را به صورت نیمه خصوصی و با شش نفر هنرجو در هرکلاس برگزار می‌کند تا هنرجویان زمان کافی برای تمرین و استفاده از استاد را داشته باشند. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعات زیر با تکمیل فرم و پرداخت شهریه ثبت نام کنند. درصورتی که عضو سایت نیستید, ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
کلاس جلوه های ویژه و کامپوزیت، یک روز در هفته در سیزده جلسه هر جلسه به مدت 3ساعت برگزار می شود.
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با after effect
شروع کلاس: پس از تکمیل ظرفیت
هنرجویان طی این دوره آموزشی انواع جلوه‌های ویژه دیجیتالی مورد استفاده در صنعت سینما، ساخت ویدیو کلیپ، پیام‌های بازرگانی و مراحل کامپوزیت را با استفاده از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا و به صورت کاربردی آموزش می‌بینند.
در این دوره آموزشی کار با نرم افزارهای MochaوBoujou برای خلق جلوه های ویژه نیز آموزش داده می شود
فهرست مباحث این دوره:
- مقدمه‌ای بر تصویربرداری پیشرفته و آشنایی با دوربین‌های حرفه‌ای
- کانسپت و استوری برد پیشرفته
- کد نویسی در AE
- کروماکی پیشرفته AE
- موشن ترکینگ Boujou و Mocha
- پروجکشن در افتر افکتز
- جلوه‌های ویژه Combustion و AE
- معرفی پلاگین‌های جدید AE
- تلفیق انیمیشن سه بعدی در AE
- تصحیح رنگی (CC) پیشرفته
- صداگذاری حرفه‌ای با Soundbooth و تدوین پیشرفته با Premiere
هنرجویان برای حضور در این کلاس به کامپیوتر نیاز خواهند داشت. در این دوره هنرجویان باید از کامپیوتر شخصی خود (لپ تاپ) در کلاس استفاده کنند

مدرس: حمید ابراهیم نیا

حمید ابراهیم¬نیا دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مواد از پژوهشگاه مواد و انرژی و کارشناسی مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی شریف بوده و 10 عنوان پژوهشی، سه مقاله چاپ شده در مجلات داخل و خارج از کشور (ISI)، ثبت اختراع و ترجمه یک جلد کتاب را در کارنامه مهندسی خود دارد. وی حضور در فضای رسانه¬ای و تبلیغاتی را از سال 1381 به عنوان مشاور تبلیغات و مدرس در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف (AICTC) تجربه می¬کند. همکاری با سروش سیما، شرکت ملی نفت ایران، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان انرژی های نو، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، خانه هنرمندان، موسسه پرده نقره¬ای، شهر آفتاب، مروا سیستم، جلوه تصویر آریا، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری بخشی از کارنامه او در فضای رسانه¬ای کشور می¬باشد. در حوزه آموزشی نیز، تدریس در مجتمع فنی تهران، مجتمع آموزشی کیش مهر و مرکز آموزش های آزاد دانشگاه صنعتی شریف را در کارنامه خود ثبت نموده است. وی همچنین موفق به کسب عنوان سرباز نمونه کشوری و دریافت یک درجه تشویقی (ستوان¬یکم) از نماینده مقام معظم رهبری، امیر نهاوندی در سال 1391 و کسب رتبه اول جشنواره خوارزمی دانش¬آموزی در استان تهران در سال 1378 شده است.
حمید ابراهیم¬نیا هم اکنون به عنوان مدیر دپارتمان فیلم و تیزر مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام و مدرس این بخش دوره های ساخت تیزر مقدماتی و پیشرفته و جلوه های ویژه و کامپوزیت فعالیت می نماید. لازم به ذکر است که ایشان در طی دوران تدریس در مجتمع فنی تهران و مجتمع آموزشی کیش مهر، دوره های ساخت تیزر و جلوه های ویژه و افتر افکت این دو موسسه را نیز طراحی نموده است که هم اکنون در حال آموزش در مؤسسه خانه هنر خیام می باشد.
نمونه پروژه های استاد: www.vimeo.com/ebrahimnia
برای آشنایی و اطلاع از دیگر کلاس‌های «خانه هنر خیام » به برنامه آموزشی مراجعه کنید.
- برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید شنبه‌ تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا 15 با شماره‌ های 88745427- 09213752248 تماس بگیرید.
برای ثبت نام حضوری حتما با هماهنگی قبلی مراجعه کنید.
کاربران مجاز به ثبت نام:
کاربر H، کاربر C+، کاربر C، کاربر B، کاربر A
نشانی:
دفتر موسسه خانه هنر خیام (فوکوس): تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل سید خندان، کوچه بسطامی، پلاک35، واحد 2

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران