فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

شروع فعالیت سایت فروش عکس sib.ir
ثبت: 1394/01/10

تارنمای www.sib.ir  با راه اندازی نسخه اول خود و ارایه  حدود  400 اثر از هنرمندان  شناخته شده عکاسی کشور فعالیت خود را آغاز نمود .
آثاری که همزمان با شروع فعالیت ارایه شده به نحوی  از همه ژانرهای عکاسی اتخاب شده  اند که قابلیت استفاده بصورت یک اثر هنری دکوراتیو را دارا باشند .
هدف اصلی  این وب سایت تسهیل و  گسترش  خرید تابلوهای  دکوراتیو و  هنری دارای کپی رایت از سوی  عموم  مردم  می باشد ، آثاری که با رعایت حقوق مولف و کسب اجازه آنان تولید شده اند .
برای اولین بار در میان وب سایتهای فارسی زبان ، سیب قابلیتهای نرم افزاری ویژه ای برای خریداران فراهم آورده تا پس از جستجو و انتخاب اثر  بر اساس محتوا ، طیف رنگی ،  نام هنرمند ، ژانر ، محل ثبت  و سایر کلمات کلیدی بتواند پیش نمایش مجازی دقیقی از آن اثر همراه با انواع روشهای متنوع  چاپ و تولید مشاهده کرده و بر اساس سلیقه و بودجه خود نسبت به انتخاب نوع قاب و ابعاد چاپ اقدام نماید.
مجموعه Sib.ir  ضمن قدردانی از اعتماد هنرمندانی که از ابتدا همراه این پروژه بودند و استقبال از ارایه آثار سایر هنرمندان  عکاسی ( و در آینده ،  همه هنرهای تجسمی ) ، قصد دارد بدور از حاشیه های رایج و بی حاصل جامعه عکاسی کشور،  بصورت جدی و متمرکز به رواج رویکرد خرید تابلو و سایر آثار هنری دارای کپی رایت در جامعه عمومی کشور بپردازد .

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران