فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

کاسه چه کنم چه کنم
ثبت: 1393/06/24

کتاب « کاسه چه کنم چه کنم» تألیف رودابه سرمدی، که گرافیک و صفحه آرایی آن توسط مهدی منتصری (مولف و گرافیست کتاب یادتونه) به انجام رسیده است، در قطع جیبی منتشر شد.
ناشر: هنرهای تجسمی
شابک: 9786009465606
تعداد صفحات: 86 صفحه تمام رنگی
قطع: جیبی
جلد: سخت

« کاسه چه کنم چه کنم » ماهیتی نوستالژیک دارد و در برگیرنده مسائلی است که روزگاری برای هر یک از ما اتفاق افتاده و یادآور مواردی است که در حال حاضر کمتر آن را احساس می کنیم اما ایرانی بودنمان همیشه قلقلکمان می دهد که باز هم آن ها را به زندگی روزمره مان بازگردانیم. « کاسه چه کنم چه کنم » حس دوست داشتن را دوباره در ما برمی انگیزد و به دلمان تلنگری می زند که باز هم دور هم جمع شویم یا اینکه دوست داشتن دیگران و شاد کردنشان حتی برای یک لحظه به سادگی امکان پذیر است.
« کاسه چه کنم چه کنم » به چیز هایی که از آنها دور شده ایم نزدیکمان می کند و در آخر به حال و هوای خوب تجربه های گذشته می بردمان بگونه ای که دوست داریم یک بار دیگر آن ها را تجربه کنیم.
« کاسه چه کنم چه کنم » از دل زندگی ایرانی بر می خیزد و همه حرفش دوست داشتن دوباره است.
از نظر موضوع، نوع نگارش، گرافیک و صفحه آرایی دارای شخصیتی خاص و جذاب است و با آن ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد.
اثری نو، زیبا و خلاقانه که طرفداران کارهای خلاقه و خاص را راضی می کند و می توان به عنوان هدیه ای مناسب برای دوستان و آشنایان از آن بهره برد.
به طور کلی با « کاسه چه کنم چه کنم » حالتان بهتر می شود و قلقلک می شوید به سادگی هرچه تمام تر از کنار هم بودن لذت ببرید.

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران