فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

جشنواره عکس خیام کارگاه آموزشی رایگان برگزار می‌کند
ثبت: 1398/07/21

به گزارش روابط عمومی فیاپ در ایران، کارگاه ترکیب‌بندی در عکاسی، عنوان سومین کارگاه هفتمین جشنواره عکس خیام است که با تدریس ابراهیم بهرامی چهارشنبه ـ ۱۰ مهر ماه ـ در مشهد برگزار می‌شود.

این کارگاه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

کارگاه مدیریت اموال و فایل‌ها در لایت روم، دیگر کارگاهی است که با تدریس محمدرضا مومنی، روز پنج شنبه (۱۱ مهر ۱۳۹۸) از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ در اصفهان، خیابان باغ گلدسته، سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می شود.

پنجمین کارگاه هفتمین جشنواره عکس خیام، نقد و بررسی آثار منتخب ادوار جشنواره خیام است که با تدریس محمدرضا چایفروش در مشهد برگزار خواهد شد.

این کارگاه روز چهارشنبه (۱۷ مهر ۱۳۹۸) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می شود.

حضور در این سه کارگاه برای تمام علاقه‎مندان آزاد و رایگان است اما با توجه به محدودیت صندلی حتما باید در سایت www.FocusTeam.ir ثبت‌نام کنید. با توجه به رایگان بودن کارگاه و محدودیت صندلی، فقط اگر از حضور در کارگاه مطمئن هستید ثبت نام کنید.

پیش از این چند کارگاه رایگان برگزار شده است و قرار است در ادامه نیز کارگاه‌های متعدد آموزشی در شهرهای مختلف برگزار شود.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس ـ وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» ـ برگزار می‌شود.

فراخوان دوره هفتم جشنواره اعلام شده است که عکاسان و هنرمندان می توانند برای اطلاع از روش شرکت و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس www.Khayyam.Photo مراجعه کنند. مهلت شرکت در هفتمین دوره جشنواره تا ۲۲ مهرماه ۹۸ تعیین شده است.

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران