فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

نمایشگاه "آهستگی" کورش ادیم گشایش یافت
ثبت: 1401/01/31

 

نمایشگاه "آهستگی" کورش ادیم گشایش یافت و تا ششم اردیبهشت میزبان علاقه مندان است.

 

در این نمایشگاه که در گالری پروژه های 0098 تهران و در 26 فروردین افتتاح شد 30 فوتوآرتیست‌بوک (کتاب دست ساز عکس محور) و 51 اثر قاب شده ملهم از تکنیک های اجرا شده در کتاب ها به نمایش درآمده است.

کوروش ادیم در خصوص چگونگی شکل گیری این پروژه می گوید: در سال های پایانی دهه نود "سرعت و سبقت" که انسان معاصر را درگیر خود کرده است مرا هم ملول و مضطرب کرده بود و به این فکر می کردم که به عنوان یک هنرمند چگونه موضع خود را نشان دهم ودر مقابل سرعت تولید، مصرف و هجوم عکس ها در زندگی روزمره واکنشی آلترناتیو داشته باشم و این گونه شد که به  سراغ آفریدن آثاری رفتم که آرام تر و با تامل شکل بگیرد. آثار ارایه شده طی حدود سه سال و با روش  های تجربه گرا و با تکنیک های مختلف تولید و با تم های واحدی در شکل کتاب هایی دست‌ساز ارائه شده است. پس از شکل گیری ایده اولیه و تولید کتاب ها از سعید مزینانی دعوت کردم که  مدیریت  هنری و کیوریتوری این پروژه را به عهده بگیرد و در شکل گیری نهایی آن همراهی ام کند.

 

کتاب نمایشگاه آهستگی حاوی گزیده ای از آثاربه نمایش درآمده  نیز به عنوان نهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های منتشر شده توسط پروژه های 0098 در روز افتتاح نمایشگاه رونمایی شد.

 

این نمایشگاه که همه روزه از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان است تا ششم اردیبهشت ادامه خواهد داشت .

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران